Thursday, August 25, 2011

RAYA! NADWAH!

Assalamualaikum
Raya ? atau Nadwah?
raya dulu lah ye

aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin,
akuu dh delete entry aku sebelum ni yg korang x suke sgt tu,
ini adalah sempena raya yg bakal tiba,agar semua pihak berpuas hati lalu memaafkan dosa aku padanya..
sempena raya ni jugak, aku nak ingatkan korang yg nak balik kampung, berhtai-hati ye, ingat org yang korang sayang, terutama ibu yg melahirkan,ayah yg gigih mencari rezeki, nenek dan atok yg dah tunggu kat kampung..

klu dah ajal tidak kemana, kalau nk jdi, mmg x dapat di elak, tp sebagai manusia kita kene menyayangi pemberian Allah yg sangat bermakna, tnpanya kita tak ada kat dunia...
tanpa NYAWA.. boleh ke kita wujud? jadi, hargai nyawa anda..

OK!! sekarang pasal kenduri kawin kat negeri sembilan Nadwah@kem kepimpinan islam.. sebelum ni, aku diberi peluang menyertai kem ni, dan dalam kem tu, di nilai lah kita ni cmmne, alhamdulillah terpilih untuk kebangsaan..

tunggu punya tunggu, dari bulan bape hari tu, mengatakan bahawa bulan sept kem untuk kebangsaan dilaksanakan..kawan2 dah dapat surat 2/3 hari sebelum ni, aku punya mana?? ook, dah dapat!! tadi ustazah pergi check,, yeah..
happy sgt, sbb klu x de surat, mcm mne nk pegi kan..

knp aku nk pergi sangat?
1) nk jumpa kawan2 mse peringkat wilayah hari tu
2)nak kenal kwn2 baru dari negeri lain
3) nak rasa pergi kem sorg2, cam mne aku nak jaga diri, pandai ke tak..

ook lah, ni aje pasal raya dan nadwah..
selamat bercuti dan beraya dari SHAHINAAZ ..

No comments:

Post a Comment

org kenyit kat shahinaaz